Majitelia luxusných značiek alkoholu, odevov či kozmetiky opäť nezaháľali a pomáhajú znižovať šírenie nového vírusu nielen v rodnom Francúzsku.
Paríž, 15. Marec 2020: Skupina LVMH združujúca luxusné značky alkoholu ako Hennessy, Moët & Chandon, Dom Pérignon, Glenmorangie, Ardbeg či Belvedere sa rozhodla zapojiť do boja proti šíreniu nového vírusu COVID-19 . Už v januári počas vrcholu vypuknutia koronavírusu v epicentre Wuhan spoločnosť poskytla 16 miliónov čínskych juanov Červenému krížu v Číne.
V súčasnosti, keď sa Covid-19 rozšíril po celej planéte, sa spoločnosť začala zapodievať aj otázkou nedostatku dezinfekčných prostriedkov. Spoločnosť vyhlásila, že mení tri zo svojich výrobní parfumov na výrobu prostriedkov na dezinfekciu rúk. V pláne tak majú vyrobiť 12 ton gélu na dezinfekciu, ktorý budú distribuovať v prvom rade do nemocníc.
"Tieto gély sa zdravotníckym orgánom doručia bezplatne," uviedla vo vyhlásení LVMH. „Od 16. marca LVMH použije výrobné linky svojich produktov na výrobu veľkého množstva hydroalkoholových gélov a tento záväzok budeme dodržiavať tak dlho, ako to bude potrebné na základe informácií od francúzskych zdravotníckych orgánov.“
Na rozhodnutí spoločnosti LVMH je zaujímavé najmä to, ako rýchlo sa chopili príležitosti a ako chápu, čo práve teraz pojem „luxus“ znamená. Luxus vždy poskytoval produkty najvyššej kvality a teraz to znamená ešte oveľa viac. Skutočný luxusný podnik musí uspokojiť potreby spotrebiteľov na najvyššej úrovni a orientovaním sa na výrobu dezinfekčných prostriedkov na ruky robí spoločnosť LVMH práve to. Výnimočný je aj fakt, že značka svoj dezinfekčný gél nepomenovala a nenesie názov ani jednej značky z portfólia skupiny LVMH.
ZDROJ: https://www.lvmh.com/